Jump to content

Billie Eilish - No Time to Die

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 02/19/2020 in all areas

  1. 3 likes
    I'm the powder, you're the fuse Just add some friction - my strange addiction
  2. 2 likes
    It really is. Great lyrics, beautiful lyrics!
  3. 2 likes
    You didn't mean to say "I love you" I love you and I don't want to - i love you One of her best songs, tbh
  4. 2 likes
  5. 2 likes
    Daily update for the current chart positions for Germany Daily Spotify charts (latest: Feb 18, 2020): 18. no time to die ( = ) 27. everything i wanted ( = ) 59. bad guy ( +4 ) 121. lovely ( -1 ) 140. when the party's over ( +1 ) Current iTunes charts (latest: Feb 19, 08:49 EST): 2. no time to die ( = ) 8. everything i wanted ( -1 ) 9. bad guy ( +2 )
  6. 2 likes
    Omg she killed it! She served vocals! That performance was so beautiful and really let her voice shine
  7. 2 likes
    And there's the performance:
  8. 2 likes
    I also just noticed during her speech, when she said she felt really hated on recently, the face of Melanie C changed to "Who's hating on you? Gimme names! I'll end them for you." . I love how those big artists in general are so protective of her . I mean, Taylor, Alicia, now Melanie C( don't know if she is considered a 'big' artist tho ) - that's wonderful
  9. 2 likes
    Billie has arrived on the red carpet! The show starts in 1 hour
  10. 1 like
  11. 1 like
    Lady Gaga just announced her new single "Stupid Love", due on Feb 28, on Twitter: Finally, Ell-Gee-Six is finally coming
  12. 1 like
  13. 1 like
    Love a good Finneas interview. Nice to see him get recognition
  14. 1 like
    Billie sat down to have another interview on Big Top 40, talking about the Brit Awards, the Grammys, the Oscars and - again - microwaves
  15. 1 like
    A few more suggestions: @Admin
  16. 1 like
    https://www.officialcharts.com/chart-news/billie-eilishs-no-time-to-die-scores-biggest-opening-week-of-all-time-for-a-james-bond-theme__28767/ Billie Eilish’s James Bond theme No Time To Die lands straight in at Number 1 on this week’s Official Singles Chart, earning the star her first UK chart-topper and the biggest opening week of all time for a Bond theme, according to available Official Charts Company records.
  17. 1 like
    @Admin I know we already have , but I have this proposal: (proposed name would be :wowlish: ) Alternatively: :byelish:
  18. 1 like
    She deserves this. I think it's the best Bond song in a long time.
  19. 1 like
    What are your favourite lyrics by Billie? Mine would have to be these from idontwannabeyouanymore : If teardrops could be bottled There'd be swimming pools filled by models Told a tight dress is what makes you a whore If "I love you" was a promise Would you break it, if you're honest Tell the mirror what you know she's heard before I don't wanna be you anymore
  20. 1 like
    Omg I was gonna quote idontwannabeyouanymore Those lyrics are so relatable.
  21. 1 like
    My least favorite song of hers, tbh . Not saying it's bad, but there are other songs which are better for me
  22. 1 like
    My Strange Addiction is an amaaazing song, probably my favourite right now. The lyrics are bomb and I love how much Billie seems to enjoy performing it live
  23. 1 like
  24. 1 like
    During an interview on Capital FM Billie surprised one of her biggest fans. Watch below :
  25. 1 like
  26. 1 like
    Billie got to do an interview on BBC 1 Radio and a snippet of that just released with them "talking" ( mostly him talking, tho ) about the high note in "no time to die". Watch the 2 minute snippet below: I hope the full interview gets online soon
  27. 1 like
    Yay, more UK promo! I had no idea she would be on BBC R1 so thanks for posting this
  28. 1 like
    Looks like she had a great night at the Brits! Her friendship with Stormzy in the last 2 pics, I live
  29. 1 like
    That video with Stormzy is so cute!
  30. 1 like
    Her acceptance speech was so adorable . Imagine hating on Billie - I can't relate . Also, her performance of NTTD was amazing. I remember she said in that BBC interview that she was nervous bc of that high note at the end with her belting bc she never did it before - I think she did amazing . I for my part decided to stan forver
  31. 1 like
    The performance of the Bond song was amazing.
  32. 1 like
  33. 1 like
×
×
  • Create New...